Wednesday, December 9, 2009

Ziua cea mare



11 noiembrie, ora 6:50 .. dimineatza taaare devreme. Mergeam zgribulita prin ninsoare, obosita rupta dupa ziua si noaptea agitata pe care am avut-o ...
Nu ma plang .. a fost super tare :)
De unde veneam? eeee ...

10 Noiembrie, ziua pe care am ashteptat-o cu totzii si pentru care ne-am pregatit 2 saptamani de zile, pentru care n-am fost la geogra, kimie, germana ..
Ce eveniment? BALUL BOBOCILOR
Ne-am trezit d dimineatza toti si am mers grabitzi catre Hush Hush sa facem ultimele pregatiri pentru bal: sa punem cap la cap sceneta, sa construim mashina lui Fred Flintstone, sa repetam prezentarea .. ca totul sa iasa ca la carte
Agitatie mare, unii se skimba, unii aduc scena, altzii numara invitatziile, unii pregatesc cd-urile cu muzica .. emotzii mari, nimeni nu are stare .. toata lumea se plimba in sus si in jos prin sala ca sa terminam tot pana la ora 13:30.
Am facut tot ce mai ramasese de facut si am ashteptat cu nerabdare sa vina toata lumea si sa incepem. Pana la 14 si ceva s-au strans toti .. and the show started.

Dee Dee a intrat in scena, urmata de dansul pisicilor Top Cats. Nici Micky si Minnie n-au fost mai prejos si si-au aratat talentele de dansatori. Powerpuff Girls l-au fugarit si l-au prins p Mojo Jojo, iar Tweety a fost luata cu masina lui Fred Flintstone, scapand d Silvester. Johnny Bravo a dansat si a flirtat cu Wilma si cu Betty, iar cei din Scooby Doo ne-au urat "bun venit".
A urmat Miss & Mister cu probe distractive si recitalul trupelor The Others si Luna Amara.

Am dansat, ne-am distrat, am BAUT (ma refer la majoritatea ) si ne-am simtit bine la balul nostru care dupa parerea mea a fost un succes.
Ma bucur foarte mult ca am reushit sa fim unitzi si ii multzumesc doamnei diriginte care a fost alaturi de noi si ne-a prijnit in fiecare moment. (si personal ii multzumesc lu Deea care a fost o dulce si care a prezentat proba d desen in lipsa mea )

Dupa bal am facut si un mic kef cu catziva colegi si cu 70 d doze de bere de la care am ajuns acasa la 7 dimineatza.

Ne-am certat, am plans, am lipsit d la scoala, avem o gramada de absentze, am luat note mici, ne-am panicat .. dar am reushit sa ramanem nishte buni organizatori si sa aratam ca suntem in stare de ceva, in ciuda celor care nu au crezut in fortzele noastre.

No comments:

Post a Comment