Wednesday, December 9, 2009

Sperante desarte



"I bet you don't know how it feels
To be walking past your house at night
I bet you don't know how it feels
To stand outside and watch the lights
And I don't know why
I just can't seem to dry
the rain on my face
all the tears I've cried
I think of the day
when you pushed me away
what can I do when I still love you ..."

3 zile ... nimik d 3 zile .. nici un telefon, nici o vorba .. nimik! Imi aduc aminte noptzile in care treceam pe langa casa lui si priveam lumina d la geam .. speram sa il vad .. sa fie acolo .. sa shtiu k e bine si in sigurantza!

Aseara n-am putut sa dorm .. ma gandeam .. m-am inshelat oare? Sa fi avut el dreptate? Nu .. nu cred .. O sa vina el inapoi! Dar unde e acum? Stateam in pat si ma uitam p tavan .. am observat fiecare detaliu al fiecarui coltzishor in timp c ma gandeam la el si speram totushi k va fi bine ..

In dimineatza asta m-am trezit tot cu el in gand .. dupa o noapte lunga si obositoare , dupa multe vise desharte si pline de dorintza. L-am sunat! Telefonul a sunat .. si a sunat .. si a sunat fara raspuns!

Ashtept sa ma sune .. poate ma suna nu? N-are telefonu la el si n-a vazut apelu si o sa ma sune! Dar ieri knd a vazut k l-am sunat .. n-a sunat inapoi! eee las .. suna azi

"Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat, Just like when we would meet
Like when we would meet "

Vreau sa vorbesc cu el .. sa il vad!! Sa shtiu k totul e ok .. k nu se va termina acum!! Nu .. nu acum .. pentru nishte motive tampite .. NU ACUM!! Ashtept un semn .. o sperantza ..

"In the night
Do you light a lovers fire
Do the ashes of desire for you remain
Like the sea
There's a love too deep to show
Took a storm before my love flowed for you
Cest la vie"

Cate amintiri! Geamurile intredeskise .. Perdelele trase .. Pasiune .. Priviri care itzi cutremura sufletul .. Vorbe care te umplu de dorintza .. Parfumurile care se amesteca intr-un miros unic si cunoscut .. Atingerile sub care freamata corpurile .. Saruturile care unesc doua fiintze atat de diferite dar care nu doresc decat un lucru : Sa se tzina in bratze in acele zile in care nu mai conteaza decat ceea ce simt!

"filmul nostru l-as vedea din nou
din pacate nu-i pe video...
aveai tu o scena-n care ma-njurai si eu radeam
imi spunea-i ca daca nu ma potolesc m-arunci pe geam"

No comments:

Post a Comment