Wednesday, December 9, 2009

Asa sa tot dai lucrare la romana!



Miercuri de la ora 9 de obicei avem romana.
Intru eu in clasa la ora cu vreo 5 minute intarziere(ca d obicei), ca sa constat cu stupoare k se impartzeau subiectele de lucrare. Ma duc nedumerita in banca si o intreb pe Silvia:
Eu: "Tu .. ce face asta? Ne da lucrare?"
Silvia: "Da .. din var 62 sub I si II. Da lasa ca tu nu dai."
Eu: " Ha? Cum adica nu dau?"
Silvia: "Pai numa cine vrea da azi .. restu dau maine."

Am ramas un pic uimita , m-am uitat stramb si pana la urma am zis sa dam si noi lucrare cu restu lumii. Si ne apucam sa scriem. Si scriu, frumos .. termin prima pe la fara 15, si inainte sa duc foaia .. profa zice:
"Mai aveti de scris?"
Clasa:"Daaaa .. n-am terminat!!"
profa: "Pai eu vreau sa ies in pauza .. va las sa mai scrieti ca oricum nu aveti d unde copia"

Sincer n-am crezut. Am dus foaia d lucrare pe catedra si am iesit in pauza, dupa care constat ca profa iese din clasa exact dupa ce am iesit eu si isi vede de treaba ei la cancelarie.
Prima reactzie: WTF?
Intru in clasa si colegii normal ca isi verificau raspunsurile cu cele din variantele rezolvate ca doar n-om fi fraieri sa irosim asa o ocazie. Asa ca m-am dus, m-am asezat la catedra, mi-am luat foaia si am inceput sa mai scriu, sa mai fac cate o liniuta ici colo ca sa iau totusi 10 k doar nah..

Deci, ... CUM E FRATE SA FII ATAT DE PROASTA INCAT SA PLECI IN TIMPU LUCRARII DIN CLASA??
Eu nu mai zic nimik .. mi-am spus punctu de vedere .. insa totusi .. cum naiba de am ajuns noi sa facem romana cu o asemenea fiinta?

2 comments:

  1. Tin minte ca Furby a fsot singura care n a vrut sa dea lucrare :)) si ei ia dat singura a doua zi.. ah, golden days :X

    ReplyDelete