Wednesday, December 9, 2009



2 ani ..
Nu-mi vine sa cred .. noi doi, nu m-ash fi gandit niciodata ca voi ajunge sa zic "Astazi am facut 2 ani!". E ca un vis, un vis pe care la inceput l-am crezut imposibil, care nu se putea in veci materializa. Nu am crezut ca il voi auzi vreodata sa imi zica "te iubesc". Nu am crezut ca va putea fi sincer .. nu cu mine, cu el!
Si uite asa au trecut 2 ani ..

Ne-am intalnit ca de obicei, tot acolo .. mereu acolo! Acolo suntem amandoi impreuna, acolo ne iubim cu adevarat, acolo nu mai conteaza nimeni si nimik din ceea ce ne inconjoara. Realitatea devine vis .. visele noastre devin realitate in acel loc in care "am trait" 2 ani.

Atingerile pline de dorinta, dragostea din priviri, cuvintele frumoase .. le-am savurat in continuu, vroiam sa nu se mai termine, sa ramanem mereu blocatzi in acel moment perfect .. sa existe pentru totdeauna asa cum este .. asa cum a fost si pana acum.

Ne-am amintit d prima zi, de intalnirea mult asteptata care nu credeam ca se va intampla, intalnirea care poate ne-a skimbat viatza, sau cel putzin ne-a oferit momentele de neuitat pe care le-am trait amandoi si care vor ramane mereu in acel loc, chiar si atunci cand aceasta vraja va pieri.

Da .. timpul va trece, viitorul este incert, insa amintirile nu vor fi in veci uitate..
"Vei uita tot Cris, vei da totul prada uitarii .. totul, inclusiv p mine", insa shtie si el foarte bine ca nu e asa. Nu il voi uita, el va exista mereu pentru mine .. si sunt convinsa ca si eu pentru el. E greu sa accepti realitatea uneori, ne amagim cu dorintze si cu incertitudinea viitorului insa nimik nu va ramane uitarii.


Cum sa uit prima intalnire? primul sarut? prima atingere? primul "te iubesc"? primul 19 octombrie? toate tampeniile facute? dragostea dintre noi? intalnire? dicutziile? .. si nu in ultimul rand .. ultimul 19 octombrie? Nu .. asa ceva nu se va uita niciodata!

Il iubesc si asta ma face sa continui, sa il conving ca ma iubeshte, sa ii arat ca el conteaza poate cel mai mult pentru mine si va conta mereu, sa ii arat ca voi fi alaturi de el oricand va avea sau nu va avea nevoie.

Si mai zic inca o data: astazi am facut 2 ani.

No comments:

Post a Comment