Wednesday, December 9, 2009

Ce ironie mah ..



Duminik: Fitzuica pt a doua zi cu toate formulele din semetrul doi la mate (foaie pe care am pus-o alaturi de celelalte coli de cerere pentru teza intr-un caiet)
Luni dimineatza: 19 mai (1 an si 7 luni - trebuia sa precizez .. nush dc)
Titlul zilei: Teza la mate
Scop: Toata lumea peste 5

Ma trezesc la ora 7 fara ceva sa ajung la scoala d la 8 sa ma mai uit peste multitudinea d exercitzii de o diversitate impresionanta ale matematicii d clasa a 11-a, semestrul II. Inainte sa plec de acasa, constat cu uimire ca ghiozdanul meu este excesiv de greu (aveam inca vreo 3 caiete d mate in plus) si ma hotarasc sa scot macar unul dintre ele ca sa ushurez povara ce o purtam pe umeri. Bag mana la nimereala si scot un caiet pe care il pun p birou .. si plec.
Merg frumos cu autobuzu de si jumate (pe care il prind in mod miraculos exact knd ajung in statzie), afara este cald si relativ soare .. o zi care parea ca ar putea fi favorbila pentru ultima teza din acest an.
Ajung in Livada, merg relaxata pe Mureshenilor, ma inkin knd trec pe langa biserica sa am noroc si ajung la scoala. Ma asez in banca, imi deskid caietu de analiza si imi aduc aminte sa imi aranjez bine fitzuica intre foile de teza.
Caut in ghiozdan .. si caut .. si caut .. scot fiecare caiet pe rand, il deskid, il scutur doar doar or aparea foile de teza. Si BRUSC imi fulgera prin minte exact faza d inainte de plecare .. knd am scos (ca toanta) din ghiozdan exact caietu in care aveam foile de teza + (cel mai important) FITZUICA la care muncisem toata ziua de inainte!
Incep sa intru in panica, ma uit la ceas: 8 si 20, daca plec acum ajung pana la 9 fix. Si o iau la fuga cu caietu d analiza in bratze, ma urc in primu taxi p care il vad si ii spun soferului sa ajunga cat de repede posibil pe strada mea, k dau teza la mate si mi-am uitat fitzuica. (ce replica .. Doaaaamne..)
Intru in casa intr-o viteza incredibila, iau caietu (verific d data asta daca am foile) si ma grabesc sa ajung la scoala pana la ora 9. (tot cu taxiu logic .. k doar eram "in bani" ) Si pentru ca domnu cu taxiu a oprit la Poarta Schei, m-a mai si plouat pana la Saguna. (tzin sa precizez k intre timp incepuse sa ploua intr-un mod nashpa)
Cand ajung la scoala, din cauza agitatziei, mi se face rau .. fiind la doi pasi d o mica criza d cadere d calciu (c bafta mah .. asa d luni incepand)

Vine momentu tezei .. subiectele .. reactzia clasei: (as usual); Si scriu, si scriu, si scriu .. vreo 5 sau 6 pagini mari si late, sperand ca voi lua MACAR 5.

Martzi: 20 mai, lucrare la geogra
Scopul zilei: putzina relaxare

Vine ora d mate.
Profu: V-am adus tezele.
Reactzia clasei:
Note: 2,3,2,4,5 .. Cristinutza 4,40. ("fuck" - in gandu meu)
Imi iau teza, ma duc umila in banca, imi calculez punctaju: 4,5. Mah ce dracu?! Mai calculez o data : 4,5. Bah .. ori sunt eu tembela .. Ink o data: 4,5. Mah .. inseamna k am dreptate! YES! AM LUAT 5!!
Ma duc la prof cu teza: "Domn profesor, atzi uitat sa imi adunatzi punctul de aici, cred k nu l-atzi vazut k e in coltzu paginii ... "
Profu: " Stai sa ma uit peste teza .. (eu: ) aici ti-am dat prea mult k ai greshit derivata (ia pixu si imi mai taie un punct) .. aici iar ti-am dat prea mult k ai greshit (mai taie un punct) .. mai vrei?"

Si uitatzi dragi cititori, asa m-am enervat eu la culme astazi (si nervi seriosi .. nu gluma) , cand dragul, scumpul, iubitul profesor de matematica a mai gasit inca un motiv sa imi arate "k el e bun mah" .. si k eu sunt asa o mica parte neinsemnata din marea Saguna a carei parere nu conteaza nici macar atunci knd are dreptate.

P.S. : M-am mai si intors acasa dupa fitzuica si am mai si luat 4 in teza!!
P.S. 2 : Am mai dat si 12 lei pe taxi!!
P.S. 3: De ce nu m-am dus la uman?

No comments:

Post a Comment