Wednesday, December 9, 2009

Cand o sa fiu mare ..



Azi ma uitam la niste poze cu "cele mai frumoase plaje din lume" .. si am realizat ca daca nu calatoreshti in viatza p care o ai .. ai trait degeaba. Asa ca asta e noul meu scop: sa vad lumea, sa ma plimb si sa o descopar, sa ii vad ciudateniile si frumusetile, partile bune si partile rele .. sa pot spune ca am facut ceva in viata asta de rahat.
Voi strange bani .. nu shtiu de unde, nu shtiu cum si catzi .. dar cert e ca voi strange. E clar ca ghid turistic nu voi fi, pentru ca habar n-am geografie .. dar o sa ma descurc eu cumva.
O sa merg peste tot: in America, sa vad New Yorkul intr-o zi de iarna si LA-ul vara; in Australia la opera d la Sydney; in Europa ....... peste tot! As vrea sa ajung si la Polul Nord daca se poate ...

Dar unele lucruri le stiu sigur:
* pe 16 decembrie, intr-un an oarecare voi merge in Tunisia, sa vad cum e vara d ziua mea
* pe 19 octombrie, voi face dragoste p plaja pustie d langa Olimpic Beach din Grecia
* intr-o oarecare vara voi sta la plaja in Mauritius
* voi prinde ziua in care va ninge in Londra
* o sa fac poze pe vapor in Insulele Canare
si nu in ultimul rand, o sa ascult "Emerson, Lake & Palmer - C'est la Vie" intr-o dupa amiaza calda, cu un pahar de coniac in mana si cu un prieten alaturi caruia ii voi povesti viata mea, p o straduta mica din Germania

Asta o sa fac cand voi fi mare .. nu shtiu daca asta e neaparat ceea ce vreau eu sau doar doresc sa duc la capat nebunia care se dezvolta incet incet si pune stapanire pe mine.

No comments:

Post a Comment