Wednesday, December 9, 2009

Un lucru trist ..



Ieri am fost trista .. mergeam in autobuz si aproape ca plangeam si atunci mi-am adus aminte de ceva ce am avut parte sa vad mai demult ...

Veneam d la scoala cu autobuzu. Stateam pe scaun si ma gandeam aiurea cand, la o statzie oarecare, a urcat o fata care mi-a atras atentzia. Era agitata, se vedea k e putzin nervoasa ... a urcat in graba si s-a ashezat langa geam. Am privit-o pentru cateva clipe .. nici nu a observat ca se uita cineva la ea. Ceva mi se parea ciudat .. observam cum clipeshte din ce in ce mai des in timp ce se uita insistent pe geam, iar apoi am vazut o lacrima care i-a curs p obraz. A shters-o repede sa nu o vada cineva .. Stateam uimita si priveam o fata oarecare plangand in aglomeratzia autobuzului si incercand sa ishi ascunda tristetzea.
M-a impresionat .. m-am vazut dintr-o data p mine in ea .. exact asa plangeam si eu odata in autobuz. Nu ma puteam stapani si incercam cu disperare sa imi ascund lacrimile .. la fel ca ea.

A trecut mai bine de un an de atunci si inca mai tzin minte acea zi .. acel moment in care asistam la suferintza unei persoane necunoscute, care m-a impresionat parca mai mult decat altceva. Nu shtiu de ce plangea .. nu am aflat niciodata .. tot ce pot sa zic e ca e din ce in ce mai multa tristetze in aceasta lume si ca multzi oameni nu merita sa sufere .. si sincer mi-ash fi dorit mult mult de tot ca acea fata sa fie fericita, kiar daca nu o cunosc.

No comments:

Post a Comment