Wednesday, December 9, 2009



Mi-am adus aminte d o faza foarte tare care mi s-a intamplat acu cateva zile .. si am considerat k merita un blog

(precizez .. tot c scriu acum .. este in forma autentica)

**
Primesc un telefon p fix de la un oarecare individ ..

el: "tata e aksa?"
yo: "nu .. e la munk .. sa va dau nr lui?" (mentzionez ca tipu ma suna de pe mobil)

Ma apuc sa ii zic numaru ..

el: "stai k il notez acu"

Si se apuca sa tasteze numaru p telefonu mobil .. in timp ce vorbea cu mine (asa pur si simplu). Normal ca s-a inchis .. dupa ceva timp ma suna iar ..

el : "stai k am luat o foaie d hartie"
yo : "asa .. scrietzi .. 0765"
el : "stai asa .. incet"
yo : "daa .. 0765 ... "

Moment de pauza .. sta .. sta .. el :"cum??"

yo : "0765 ... "
el : "075??"
yo : "nu .. 0765 ... "
el : "aha .. 075 ... "
yo : "NU!! .. 0765 .. " (cu accent p 6 asa)
el : "075 ... "
yo: "0765 .."
el : "aaa deci 0750765 .. "

La faza asta recunosc ca m-a bufnit rasu intr-un mod urat asa
El incepe sa injure k nu poate sa scrie ca nush c .. ma rog explicatzii

yo : "nu .. sa va explic .. scrietzi de la inceput "
el : "stai sa-mi iau alta foaie d hartie "

Deci va datzi seama cat a scris omu d ii trebuia alta foaie

yo : "0765 .."
el : "deci asta e d la inceput .."
yo :" asa .. bun .. deci .. d la inceput .. 0765 .. " si i-am dat numaru ..

Dupa o lunga pauza .. d gandire .. a scris intr-un final numaru si s-a prins cum trebuia d fapt
Si doar ca sa ma asigur l-am sunat p tata si l-am intrebat dak a primit un telefon de la tipu ala
**

Deci asta a fost toata discutzia in timpu careia m-am distrat de numa numa
Si nu e nimik adaugat (bine poate am mai lasat de-o parte cateva intrebari cu 0765/075 da' nah .. aia era ideea d baza)

Ca sa vedetzi c oameni
Mai rar asa kestie

No comments:

Post a Comment