Wednesday, December 9, 2009

De ce .. ?



Azi a fost o zi in care m-am simtzit super aiurea, o zi trista rau de tot .. in care m-am gandit la cele mai nashpa lucruri.

*In primul rand in ora de romana mi-a venit sa plang d vreo 2 ori .. de ce? Raspunsu d f simplu : Mi-e dor d Boghici rau rau d tot :(( :| .. efectiv ma uitam la catedra la care acum statea profa si mi-l imaginam p Boghici facandu-mi semn sa scriu sau zambind in timp ce mai ridica cate o spranceana :( Nu shtiu sincer daca o sa uit orele d romana din a 9-a si a 10-a si as vrea sa trec peste pentru ca imi fac rau singura din cauza unui motiv care nu ar trebui sa ma afecteze kiar atat d tare ..

*Apoi am kiulit aiurea d la ora d info .. si nici macar nu m-am simtzit bine k am kiulit .. si acu sincer kiar regret .. mai ales k mi-a pus si absentza .. si nu m-a relaxat deloc plimbarea p care am facut-o, pentru ca m-am gandit si mai mult la problemele mele de care vroiam sa uit :|

*Si acum stau in fatza calculatorului si ma gandesc la c am scris mai sus si la inca un lucru care mi se pare cel mai trist dintre toate: Sa vrei sa iubeshti si sa nu potzi ..
Deci cred k nu e lucru mai oribil decat asta .. sa shtii ca iubeshti p cineva si ca persoana respectiva te iubeshte dar ca nu vrea sa recunoasca pentru ca daca accepta ceea ce simte ishi face rau lui si celeilalte persoane .. E STUPID!!

M-am saturat de tristetze .. m-am saturat de poveshti de dragoste neimplinite si nici nu vreau sa ma gandesc mai departe ce va fi pentru ca shtiu k bine nu va fi bine deloc .. m-am saturat de suferintza si de ganduri tampite .. de sentimente care nu duc la nimik decat la dezamagire ..
Vreau sa fug .. vreau sa fug d realitate macar pentru ceva timp cat sa pot sa uit si sa revin apoi fara nici o grija si pregatita sa duc o viatza poate mai fericita si mai simpla ..
Nu vreau sa ma mai gandesc la lumea asta .. nu mai vreau sa aud de problemele ei si de grijile care te macina pana la disperare .. pana cand ajungi la nebunie
Poate ca nebunia e o scapare ..

No comments:

Post a Comment