Wednesday, December 9, 2009

21 ianuarie (eeeh .. cu 3 zile intarziere)



Dupa doua luni si un pic..

* Am mers ca spionii p strada
* Am mers cu alt autobuz decat trebuia
* Am coborat la statii diferite
* Am ocolit tot blocu pana sa ajung unde trebe
* M-am intalnit la usha cu vecina exact knd plecam cu vinu (Oups )
* Nu era curent la scara si nu mergea interfonu
* Am cautat tirbushonu
* "Stai sa ma obishnuiesc cu atmosfera"
* Ne-am certat si ne-am contrazis (ca intotdeauna)
* O sa plecam in Grecia (Olympic Beach? )
* O sa skimbam banii in euro sa avem mai multzi pana la vara
* "Eshti un fraier" .. "eee asta-i acum .. "
* "Mi-a fost dor d tine" .. "Si mie"
* "Ce frumos miroshi a Opium!" .. "Auzi .. vezi k acu mi s-a pus pata p Armani Code"
* Ne-am imbatat (un pic asa )
* Ne-am iubit ("Amoreeeee .. Iubiiiiituuuuuuu")
* Doua "o"-uri ("eeeehhh acu pune-ti status p mess " )
* "Uita-te acum in okii mei, imi place sa te privesc"
* "Ne vedem si maine? K am sa-ti dau ceva .. " ... "Ciocolata??? "

IN SFARSHIT A "HEPI" DAY!
Tomorrow, Tomorrow .. There's also tomorrow!

+ Sara Bareilles - Love Song (Pacat k nu era curent )


Cum a fost de fapt:
El: "Ce-mi place parfumu tau .. vino sa te tzin in bratze"
"Vino tu .. "
El: "Yo am venit o data .. e randu tau"
"Trage perdeaua .. e mai romantic asa .. vezi k trebuie trasa si in coltzu celalalt .. acum in coltzu din dreapta .. ala din stanga .. "
El: "Ma mai plimb mult? Vezi k pt tine fac asta"
"Vino si ia-ma in bratze .. tine-ma strans te rog .."
Ma saruta, imi pune mana prin par .. ("Ah ce te iubesc") .. Simt cum respiri langa urekea mea, imi place sa te aud, sa itzi ascult inima cum bate ..
"Pot sa te rog ceva?"
El: "Spune-mi .. "
"Se poate sa fie totul ca inainte? Cum era in vacantza de vara, ca in 19 octombrie?"
El: "Sper .. "
Stam imbratisati, ne gandim la c a fost mai inainte
"Tine-ma in bratze .. de cand imi doresc asta"

Imi doream sa nu se mai termine momentul acela, sa nu il mai las inca o data sa plece. Sa stau mereu in bratzele lui, sa imi sarute parul, fruntea, ochii .. sa ramanem asa mult timp de acum inainte "pana ne vom plictisi unul de altul." Ma simt in sigurantza in bratzele lui, ceea ce ma face sa nu ma las, sa vreau mai mult de la el, pentru ca shtiu ca poate .. numai ca e mai greu d convins.
Dar il iubesc .. am totusi incredere in el si sper ca intr-o zi sa inteleaga .. sa isi dea seama de ceea ce simt pentru el.

No comments:

Post a Comment