Wednesday, December 9, 2009

Home Alone



Normal, ca tot omu, cand ramane singur acasa, tre sa keme p cineva k doar nah, n-o sta singur sa moara d plictiseala .
Si dupa acum am zis .. au venit la mine diversi oameni, prieteni etc (care printre altele mi-au mancat inghetzata -> am o problema cu kestia asta).
Dupa bere, tzigari (multe tzigari), macao p dezbracate, adevar sau provocare, masaaaaj si altele a venit si momentu despartzirii.

Rezultat:
1. casa ravashita
2. fum peste tot
3. covoru d p balcon ars d tzigara

Hai sa facem curat.

1. Ma apuc frumos cu Gabitza sa spalam vase, sa aranjam paturile, sa shtergem p jos, sa aerisim (asta era marea problema).

2. Ma duc frumos pe balcon, deskid geamurile (toate geamurile) ca sa intre aer curat in casa, sa facem un pic d curent sa iasa fumu d tzigara de peste tot.
Unu dintre geamuri (mai ciung asa) statea un pic mai in afara d marginea d la balcon si cum eu aveam treaba sa strang diverse kestii exact sub el .. era inevitabil ceea c a urmat. Da .. am dat cu capu d geam .. da' nu oricum .. atat d tare incat sa sarit geamu din balamale (imaginati-va c cucui am ) si culmea fericirii: a sarit numa dintr-o balama (noroc k n-a cazut d tot k ar fi fost tragic avand in vedere k eu eram dedesubt si geamu e relativ masiv => Cristina storcita-> mai rar asa noroc => there is a GOD, who probably loves me in a strange kind of way)
Si am ramas amandoua ca proastele cu geamu in mana si da-i si ridica geamu sa intre si in balamaua d jos .. l-am scos d tot, l-am pus p pozitzie, l-am mutat, l-am skimbat d colo colo .. si cred k am stat sa facem kestia asta vreun sfert d ora, cu tzipete, cu "RIDICA DRACU D GEAMU ALA!" + "Cum naiba ii zic lu maik-mea k am rupt geamu???" , dar totushi am reushit sa il bagam la loc (sincer nici eu nush cum am reushit)
Cred k dak ne vedeau vecinii sau cineva .. ziceau k suntem idioate!!

Eu:"Tu itzi dai seama tuh dak imi cadea geamu in cap??"
Gabitza: " DA!! Cred k ma cacam p mine d ras "

3. Ce naiba facem cu covoru?
Hai sa-l intoarcem!!
Ne apucam noi sa intoarcem covoru .. nimik mah .. se vedea mai tare urma d la tzigara. Si ce imi trece mie prin minte: sa tai o bucatzica din presh si sa o cos peste pata. Iau frumos foarfeca si ma pregatesc sa tai, cand ma uit si vad mopu langa mine, care parca semana el asa cu covoru, si c ma gandesc .. hai sa tai o bucatica mica din mop si sa o cos peste pata. Si tai mopu, si ma apuc sa il cos pe covor pana iese asa o kestie nedefinita .. un fel de pata mica si alba pe fond albastru.

Eu: "Lasa mah k seamana .. zici k e de-a lui!"
Gabitza: " Daaaa .. alb pe albastru .. zici k-i de-a lui"


Dupa multa munca, stres si dureri de cap ... hai sa ne facem de mancare ca tot ne-am obosit. Curatam si taiem cartofii si hai sa ii punem in cratita sa se prajeasca. Si cum nu era destul ulei, deskid dulapu si iau o sticla care semana a ulei si da-i si toarna in cratita. Si vad eu ca parca era cam likid uleiu asa .. si knd ma uit p sticla ... OTET! (si alt ulei nu mai aveam , noroc k sta Gabitza cu mine in bloc)

Noah aventuri din ciclul Home Alone asa-i cand sta omu acasa singur! Astept cu nerabdare urmatoarea nunta si sa-mi treaca marele meu cucui!

No comments:

Post a Comment