Wednesday, December 9, 2009

2 luni ..



El*: "Deci in seara asta mergi "la kef" nu?"
Ea: "Daaa asa ii zice mai nou .. deci cand ne vedem?"
El*: "Pai merg cu baietzii sa ne uitam la meci .. si dupa vin dupa tine aksa si mergem cu taxiu' .. "
Ea: "Ok .. e bine "

Ora 23:20
El*: "Am ajuns .. hai coboara"
...

Ea:" Ce faaaci? Mi-a fost dor d tine .. un piiiic de tot"
El*: "Hmmm .. nu te cred .. hai sa mergem"

El*: "Am luat vin roshu .. pai doar e kef nu?"
Ea: "ooooooo .. Sunt curioasa .. "

Am ajuns.
Am intrat frumos in camera .. ca doi oameni care se cunosc de mult, acel loc parca era ceva obishnuit pt ea, il mai vazuse parca de mai multe ori. Ma simtzeam bine, linishtita, nu conta ca plecasem de acasa la 11 noaptea , totul era in regula (parca e ceva ciudat ca totul sa fie atat d "in regula" .. nu ma gandeam k va fi asa).

Ea: "Pune si tu nishte muzica.."
El*: "aaa .. nu iar melodia aia .. am ascultat-o de prea multe ori .. (Sway - melodie cu alte amintiri .. ) .. am luat si nishte filme noi d la baietzi daca vrei sa ne uitam"

Ne ashezam, punem vin in pahare .. luam fiecare paharul in mana, ne uitam unu la celalalt , facem un semn cu privirea si dam p gat acea licoare dulce care ne va acompania in aceasta noapte.

El*: "Ne uitam la film?"

Ne ashezam in pat, ne invelim - e putin frig - si ne tzinem in bratze. Imi aduc aminte .. nuuu .. nu acum .. macar momentu asta sa il petrec fara alte amintiri. .. Inkid okii, imi aduc aminte mai tare .. ma intorc si ma uit la El* .. gata .. am uitat. Il sarut imediat, putzin speriata .. a simtzit ca am ceva
El* :"Hey .. ce e?"
Ea: "Nimic .. te sarut"
Il iau in bratze si il sarut ushor p frunte. Ma tzine si el strans, il sarut, simt cum ma mangaie pe spate ..

Nuuuuu ... nu iar ... imi aduc aminte, ma uit in gol la patura de pe pat, inkid okii si iar imi aduc aminte .. Nu, acum ma voi opri .. nu pot .. ma gandesc aiurea si nu pot sa il mai sarut acum.
Ma uit la el si vad p altcineva, nuu .. nu se poate ... ma ridic si il privesc atenta .. gata , am uitat.
Nu intzelege ce am .. nici nu trebuie, nu ii cer sa ma intzeleaga.

Uit de tot .. asta a fost ultimul gand din "alta lume".
......

E tarziu .. e ora 3. Ne uitam la film inca o data, pentru ca prima oara am pierdut mai mult de jumatate din el. Pun capu p pieptul lui, aud cum ii bate inima. Nu .. nu vreau sa ascult. Ma ridic si il privesc. Se uita in alta parte. Il mangai incet pe fatza si imi trec mana prin parul lui.
Ma asez langa el si adorm ..

Din cand in cand il simt cum se intoarce si ma ia in bratze. Crede ca dorm, dar ii simt fiecare mishcare. Atzipesc si visez aiurea ..

Am sarbatorit cele 2 luni de asa numita "skimbare" pentru mine.
Nici nu shtiu ce imi doresc de fapt.. sa mai fie inca 1 luna sau mai multe la aceste 2 de pana acum? sau sa mai fie inca un an la acel aproape un an de pana acum?

No comments:

Post a Comment