Wednesday, December 9, 2009

19 septembrie



O zi ca oricare alta .. nimik special, nimic iesit din comun .. pur si simplu inca o zi din acea multitudine de zile pe care ni le ofera viata si pe care ar trebui sa fim bucurosi ca o traim..
de ce m-am apucat eu in aceasta zi sa scriu aici tot felul d baliverne? nu shtiu .. probabil k trebuia sa imi consum nervii undeva ..probabil ca nu am gasit un loc mai bun in care sa ma manifest si probabil k am vrut ca lumea sa stie k eu sunt trista in aceasta zi d 19 septembrie ...
ma gandesc asa d multe ori .. oare de ce nu abandonam lucrurile care ne ranesc? daca shtim ca ceva ne face rau .. de ce nu renuntzam sa mai facem acel lucru?
cineva zicea odata k nu exista sentimente .. k efectiv omul face multe lucruri din pura curiozitate, dar de ce sa sacrificam atat de multe lucruri, sa renuntzam la binele nostru pentru a ne satisface o simpla curiozitate?de ce sa traim pentru binele altei persoane ..pentru curiozitate?
Nu are sens .. atunci inseamna k intr-adevar exista sentimente dar numai unii oameni sunt capabili sa le recunoasca ..
DA, recunosc k am sentimente, recunosc ca m-am sacrificat d multe ori pentru binele altora .. recunosc ca iubesc poate pe cine nu merita .. si sincer m-am saturat sa sufar ..
de ce trebuie sa existe sentimente? vreau sa le neg .. si nu pot .. nu am puterea sa fac acest lucru.. ma oftic k imi pun trairile inaintea gandirii si tot nu m-am invatat minte ..
Zicea cineva "hai .. mai iarta si tu inca o data .. "
De cate ori nu am iertat si nu am rabdat pana acum nepasarea celor din jur? Cat timp am suferit pentru ca altii sa se simta bine?
M-AM SATURAT .. efectiv m-am saturat .. dar nu am ce face! Tot trebuie sa rabd .. pentru ca asta imi este soarta .. asta am ales sa fac si trebuie sa suport acum consecintele ..
Gata .. v-am batut destul la cap cu problemele mele .. ar fi cazul sa tac

No comments:

Post a Comment