Wednesday, December 9, 2009

CAE



Hai sa facem speaking. Am mers aksa la Pinty stresate amandoua la culme k "maine avem speakinguuuu aaaaaaaaaaaaaaa " .. si da-i si fa speaking si fa .. si nu ne coordonam, si era prea lung, si nu terminam la timp, si o sa picam, si o sa fie nashpa, k dak n-avem numere la poze ce facem?
In fine .. o groaza d griji si probleme care s-au rezolvat pana la urma cu putzin exercitziu

8 Iunie
Am mers frumos la liceu, ne-am intalnit toti in fata, fiecare cu problemele lui .. ii ashteptam p primii sa iasa. Raspuns dupa proba: "A fost nashpa!!" .. noah hai mergem cu incredere la speaking
Am ajuns in fata comisiei, ne-au intrebat alea diverse kestii si yo zic k ne-am descurcat (cu ceva probleme la "how long have you been studying English?" ... R:" I have been studying English .. aaaa .. aaaa ... aaaa") (si nah .. altzii cu diverse anotimpuri :"What's your favourite season?" .. R: aaaa")

9 + 10 Iunie
Exercitzii, readinguri, ce-i ala leafleat,brochure? Care-i diferentza dintre report si proposal?
"Ce tre sa faci la un "competition entry?" ... R: "Tre sa ii zici lu ala sa te primeasca ca eshti bun!!"
Discutzie:

Deea: Kissooo .. dam Cambridge-ul
Yo: Dupa c il terminam facem kef si ne imbatam!
Deea: Daaaaaaaaaaaaaa ... facem un kef dupa Cambridge cu sperantza k trecem .. si in august mai facem un kef sa ii sarbatorim p aia care au luat

11 Iunie
The Big Day!!
M-am trezit d la 7 fara cva sa ajung la 8:30 la LSN (da..eram stresata)! In fine .. la liceu nervii d rigoare d care nu aveam nevoie..stres k mi-e frica la reading .. da' naaaah .. las k trece!


Proba 1: Readingu


Doamne fereshte c proba d kkt! Cum e frate sa ai ultima parte cu texte identice si sa mai faci si distinctzie intre ele si sa raspunzi la intrebari care suna toate la fel cu raspunsuri diferite din texte diferite care (dupa cum am precizat si mai sus) SUNT IDENTICE!!
Ma rog, raspunsu "nimereala, dai cu banu, cum tzi se pare mai frumos, cum itzi suna mai bine" si ajungi pana la urma sa nu lasi spatii goale .. poate mai shtii? ai noroc
Plus cateva probleme dupa examen la telefon.
"Ce ai facut?"
"Pai le-am pus la nimereala la sfarshit"
"POFTIM? Ai innebunit? Viatza ta e la nimereala??" -> moaaama c replici .. oameni mai stresatzi ca mine


Proba 2: Writing


Normal k la amandoua am scris mult mai mult d 250 d cuvinte si normal k la a doua parte am facut reportu ( cel mai nashpa) pt k n-aveam inspiratzie d article si pentru ca habar n-aveam c e ala proposal si pt k competition entry-ul suna cu totu diferit fatza d c citisem eu prin diverse foi.


Proba 3: Listening


Reactzie la Inceput: YES! Le-am prins p toate!!
Reactzie p la jumate: Ups .. aici c mai era??
Reactzie la sfrashit: FUCK!!!
Si nah, cum omu din gresheli invatza: Am ajuns aksa in ritm d "STEADY PACE" si am mancat o "banana" buna d tot cu ciocolata!


Proba 4: English in use


Miraculous experience: Woooow 2 exercitzii terminate in 15 minute
Reactzie p la mijloc: Bah c cuvant derivat d la "water" se poate potrivi cu manushile? Si c naiba potzi sa faci sa "strenghten" un mushki?
Da' nah .. a fost ok
Am mai inventat cuvinte, am mai pus la nimereala care mi se parea cel mai complicat p ala l-am pus (c tehnica) si nah alte d-astea.

But all in all, it was a very "challenging" experience from which I have learnt many things.

CONCLUZIE: VACANTZA MAAAAAH!!!

No comments:

Post a Comment