Wednesday, December 9, 2009

Vise ..



In noaptea asta .. sunt "in transa".
Nu shtiu dak intzelegetzi exact c inseamna asta .. ei bine va explic : e o stare d visare atat d profunda indusa d tristete, singuratate + o melodie potrivita .. incat nu mai conteaza cu cine vorbesc .. doar vorbesc! Nu mai vad p nimeni .. doar p mine in anumite momente p care mi le imaginez si p care incerc sa le traiesc si sa le povestesc ..

Mi-e dor d o ieshire nocturna .. mi-e atat d dor si ma oftic asa tare ca nu pot sa mai ies ca inainte, knd nu shtia nimeni ca plec ..
Vreau sa ma plimb p strada in miez d noapte si sa fie cald. Sa fiu numai eu si cateva cupluri indragostite, sa stau si sa ii privesc cum se tzin d mana si se saruta in timp c se indreapta spre casa .. sa stau si sa ma gandesc la ..
Sa ma asez in parcul meu p banca din fatza "geamului" si sa imi mai skimb din knd in knd privirea spre stele, sa mai ies din visul continuu p care mi-l provoaca acel loc cu atatea amintiri ..
Sa inkid okii si sa ascult linishtea noptii dar sa ma simt bine si sa zambesc la fiecare adiere a vantului care imi mangaie ushor fatza ..
Sa fredonez prima melodie care imi vine in minte si sa ma simt bine ascultandu-ma cum cant .. singura in acea tacere apasatoare care ma inconjoara si ale carei efecte parca se mai amelioreaza odata cu cantecul meu ..
Sa nu incetez sa privesc acel loc .. si sa ma gandesc la noi, la visele noastre nebune, la aspiratziile noastre .. la momentele p care le-am petrecut impreuna si la cele ce vor urma .. "oare isi da seama cat d mult il iubesc? Ca intregul meu univers orbiteaza in jurul lui? Ca el e totul pentru mine? Da, cred ca da trebuie sa shtie .. daca nu o sa il invatz ce sa simta" .. si sa zambesc iar la acest vis p care il voi indeplini .

O ieshire nocturna .. da .. asta e ceea ce imi trebuie acum. Sa pot sta de vorba cu mine si sa ma regasesc in linishtea noptzii care ma aduce mai aproape d mine ..

Saw the world turning in my sheets
And once again I cannot sleep
Walk out the door and up the street
Look at the stars beneath my feet
Remember rights that I did wrong
So here I go

..and now you ask yourself: madness?
And I answer: "No .. just to many unfulfilled dreams .."

No comments:

Post a Comment