Wednesday, December 9, 2009

16 decembrie :D



Am doaaaar 18 aaaaaani!!!
Sunt nebuna(pfoaaai d capu meu .. si ink cum!!), iubesc (un fraier ), si nu am baaani(kiar n-am )! Nimeni nu-mi sta in drum (nu prea mi-a stat cineva vreodata) am shoseaua mea doar c-un singur sens (sau mai multe) ma va duce undeva!!! Bacul nu l-am dat , am copiat la mate (tre sa recunosc .. in lucrari, teze etc) si la sport (?!), Scoala s-a terminat (eee .. nu kiar. mai e o sapt) .. Libertate frate, poate .. in continuare liceu si viatza de noapteeee (Sa bem ).

Visele mele
Se implinesc
Cand bat din palme sau cand clipesc! (sper sa fie asa)
Respir iubire,
Maninc iubire, (cam da)
Va dau la toti si va molipsesc. (vreeeeetzi? )
Nimic in lume
Nu ma opreste
Sa urlu tare SUNT FERICIT!!! ->( eee din knd in knd asa)
Nu-mi strigati ce sa fac,
Fiindca timpu-i un ac
Iar noi suntem ata din el!

In sfarshit .. 18 ani! oaaaai .. c kestie .
Acu toata lumea o sa ma intrebe "cum e la 18 ani?"
Hmmm .. Nu shtiu exact cum e, nu simt nimik diferit dar shtiu cum ash vrea sa fie: "BINE!"

De acu sunt majora, n-am nici o treaba. Pot sa merg in baruri si sa cer mandra o sticla d bere(this is the best part), in mod oficial pot conduce (eeee v-am spart), pot sa plec in tzari straine doar cu buletinu etc etc.

Noah toate bune si frumoase (sau nu) .. next: kef .

No comments:

Post a Comment