Wednesday, December 9, 2009

Sighiiiii



Am fost la Sighiiii!!!!

Am ajuns in Livada cu Silvia foarte confuze .. nu shtiam exact dak am ajuns bine k exact cu o seara inainte se skimbase ceasu ("exact acu s-au gasit si ashtia sa skimbe ceasu knd facem noi excursie") .. da' am ajuns bine din fericire.
Am ashteptat autobuzu si ne-am strans vreo 18 bucatzi (nush exact ktzi am fost da' am aproximat). Am ocupat locurile din spate ale autocarului si a inceput distractzia.

* Am cantat ca nebunii tot drumu
* Am ascultat muzik
* Am facut poze
* Am baut Fanta, Prigat si Cola cu "PULPA" (cah )
* Am vizitat cetatea Rupea unde am fost la Wc
* Ne-am despartzit in 2 grupuri in Sighi si nu ne mai gaseam (k tare "mare" era orashu asta )
* Ne-am cumparat kestii faine (am bratzaaaraaa )
*Am mancat pizza a la Sighi pentru care am ashteptat o groaza (de asemenea am observat k kelneritzele nu shtiau c inseamna alea tacamuri)
* Am facut "prostii" (yo, Flore si Pinty) -> teach shtie

Ce sa zic .. a fost super tare. Cred k l-am innebunit p saracu shofer la un moment dat (eee las k doar pt aia e platit, nu?)
Sper mult d tot sa mai facem excursii cu colegii si sa nu mai bem asa mult suc cu pulpa

No comments:

Post a Comment