Wednesday, December 9, 2009

Testament :)



status :" I'm gonna die .. :| presimt (scriu testamentu .. c vretzi sa va las la fiecare?) :| :(("

* Flore: daca mori
Flore: lasa mi mie mostenire tzatzele taleeeeee
Flore: l atasez l ale mele
Flore: si fac unele bune

Flore: si paru!
Flore: ala brunet

* Elvisz: vreau sa-mi lasi un zambet
Elvisz: de adio
Elvisz: a da
Elvisz: si prietenele tale alea bune

*(oameni materialishti) =))
Pinty: lip balm-ul de la nivea si aparatul foto, por favor
Cris: eshti prima care vrea kestii materiale

* Sebi 12 A: dap mie sami lashi din optimismu tau t rog
Sebi 12 A: itzi dai seama ce optimist devin dupaia?
Sebi 12 A: nu mai am nici o treaba

Cris: stai k taik-meu se bate cu papagalu ..
Cris: a cashtigat papagalu
Sebi 12 A: mama lui
Sebi 12 A: atunci material vreau papagalu dak se poate

* Cata: c a mai ramas?
Cata: ai manual d kimie?
Cris: nu n-am
Cata: ah...
Cata: pey,atunci
Cata: eu vreau puloverul ala happy
Cata: si guma d sters dak ai

* Furby: nimic
Furby:
Cris: vaaaai .. cum nimik??
Furby: eu vreau papagalii
Cris: ok ti-l dau p Coco

* Claudiu: ce vreau d l u....
Claudiu: orice orice...?
Cris: pai zi si tu ceva anume
Claudiu: pai eu t i-au p u...
Cris: asa moarta?
(dak asta vrea omu .. se poate rezolva )

* Gabitza: CASA!!!!!
(oameni disperatzi .. ) =))

* Iulia: shtii c vreau? calculatoru
Iulia: si uleiul ala al tau din Egipt
Iulia: aaah .. si keia d la tanti Sanda

* Cata: kisso vrea sa moara si isi face testament
Silviu: zi k io verau calculatoru ei
(deja mi se duce vorba )

* FF : pe Gabitza neaparat
FF : perekea d papagali ca sa ii pot vinde
FF : aparatul foto sa il vand si pe ala
FF : apropo knd te omori ca poate imi dai aparatu inainte ca sa te filmez .. c zici?

No comments:

Post a Comment