Thursday, July 1, 2010

inca ma mint!

Vine .. a venit de atatea ori dar de fiecare data il asteptam cu sufletul la gura, cu o dorinta ce devenea din ce in ce mai apasatoare, cu o nerabdare de neasemuit.
"Mai stau un pic, poate vine!" - Asta ma facea sa astept mereu .. speranta imi alunga somnul aproape in fiecare noapte!
"Somnul e o pierdere de vreme .. el e mult mai important!"
Dar se pare k eu nu eram la fel de importanta! Mi-am dat seama ca dupa 6 luni de zile m-am indragostit de un strain. Un om caruia ii mai dau mereu o sansa sperand ca voi ajunge intr-o zi sa le demonstrez celorlalti ca el nu e asa cum ei imi spun.
Insa din afara, toata povestea este vazuta si analizata mult mai bine..
- Cum sa il crezi cand el minte asa cum respira?
- Cum sa mai speri cand orice vis iti este spulberat de la o clipa la alta?
- Cum sa iubesti cand simti raceala din vocea si din gesturile lui?
Numai un prost poate sa se minta pe sine refuzand sa creada toate cele de mai sus. Numai un prost si-ar neglija prietenii si i-ar indeparta pe cei care conteaza pentru un necunoscut! Numai un prost si-ar pierde noptile pentru a mai fi mintit inca o data! Numai un prost ar putea sa iubeasca un mincinos!!

.....

Degeaba incerc sa te caut in toti pe care ii intalnesc!
Degeaba incerc sa ma mint singura ca iubesc!
Degeaba incerc sa te uit, ca niciodata nu o sa reusesc!
Tu nu existi si nu vei exista niciodata in altii. Nimeni nu va putea sa ma iubeasca si sa ma inteleaga asa cum ai facut-o tu. Nimeni nu va sti vreodata ce simt .. nimeni, in afara de TINE!

Si am mai pierdut o lupta. Am incercat sa te gasesc in altul inca o data, sa te indepartez de mine ca sa imi fie mai usor .. insa niciodata nu imi va fi mai bine fara tine!!
Numai tu vei fi cel pe care eu l-am putut iubi si nu va mai exista nimeni altul!
Si dupa cum am mai spus, as da ani din viata mea pentru a te putea avea langa mine mereu!

P.S. Te-ai inselat! De fapt ai pierdut pariul ..

No comments:

Post a Comment